רכישת כרטיסים

הזמנת סיור פרטי

    בעת ביקורכם במוזיאון, תיחשפו לשלוש תערוכות שונות:

    תערוכת חיים שלמים, פריים אחד
    משתתפים: מאיה דביר ויהודה דביר
    אוצרת – מורן פרל קונסטנטין

    מאיה ויהודה דביר, זוג מאיירים בוגרי האקדמיה לאומנויות 'בצלאל' ידועים בכל העולם בזכותה בלוג המצויר שלהם ONE OF THESE DAYS אותו החלו בבקשת עזרה למציאת דירה בתל אביב. מאז הם הספיקו לגור בתל אביב, לכבוש לבבות ברשתות החברתיות ולצבור מיליוני עוקבים באינסטגרם, להקים משפחה, להוציא לאור ספרים באנגלית וגם אחד בעברית ("כל כך אנחנו", הוצאת כתר), להעביר סדנאות אמן והרצאות ברחבי עולם (גם הרצאת TED בנושא זוגיות), לאייר מהלב והנשמה נושאים מצחיקים, כואבים ובעיקר מעוררי הזדהות. בתערוכה המבקרים יחשפו לעולמם פריים אחר פריים, מאיה ויהודה מספרים לנו אתסיפורם- חיים שלמים, בפריים אחד.

    תערוכת וודג' – תערוכת דיוקנאות של פוליטיקאים ותהליך הזדקנותם
    משתתפים: זאב, ירמי פינקוס, איתמר דאובה, דניאלה לונדון-דקל, עמוס בידרמן
    אוצר – דן אלון

    התערוכה חולשת על כשלושה עשורים, ומגובה בציטוטים מהתקשורת הממחישים את האינטנסיביות של האירועיםהסובבים אותנו, חלקם גם מזככים אירועים שקרו לפוליטיקאים המוצגים בתערוכה, וייתכן שהאיצו שינויים הפיזי. בתערוכה זו אנו מקווים להעניק לצופים/צופות לא רק מבט היסטורי מחויךואירוני אודות מדינתנו הקטנה ומנהיגיה, אלא גם תזכורת קלה: לא משנה כמה ינסו מנהיגנולהצניע ולהטמיע את חסרונותיהם הטבעיים שמגיעים עם הזמן, הם תמיד ישארו בשר ודם, וככאלו,כדאי שניקח אותם בפרופורציה הראויה.

    תערוכת מושיק לין
    משתתפים: מושיק לין, זוכה פרס עיפרון הזהב לשנת 2021
    אוצרת – מיכל קורמן

    פרס עיפרון הזהב מוענק מדי שנה על ידי המוזיאון לבחירי הקריקטוריסטים והקומיקסאים על מפעל חייהם בתחומים אלה. הפרס מוענק השנה לקריקטוריסט הפוליטי מושיק לין שעבד שנים רבות בעיתונות היומית.
    בעבודותיו של הקריקטוריסט מושיק לין חוזרת על עצמה הסיטואציה הפרדיגמטית של הדיאלוג: שתי דמויות עומדות אחת מול השנייה ומנהלות דו שיח, ודרך דו שיח זה מאירות את המתחים המצויים בבסיס החברה הישראלית והגלובלית.
    תערוכה זו בוחנת את קורפוס עבודותיו הדיאלוגיות של לין לרגל זכייתו בפרס עיפרון הזהב לשנת 2021.

     

    שעות פתיחה:

    א' המוזיאון סגור
    ב', ד' 13:00-10:00
    ג', ה' 17:00-20:00
    שישי 10:00-14:00
    שבת 15:00-10:00

    איתמר דאובה
    מושיק לין
    איתמר דאובה
    מושיק לין