רכישת כרטיסים

הזמנת סיור פרטי

    מן הארכיון – מודעות קיץ

    אוגוסט – הקיץ בעיצומו. נופש, טיולים, שפת הים – אלו הן האסוציאציות הראשונות. אך גם חום, לחות וחרקים הם חוויות קיץ בישראל. כדי שנעבור את הקיץ בשלום אנו צורכים מספר גדול של מוצרים ושירותים מיוחדים לעונה הזו. מסוף האביב מתחילים המשווקים להפגיז אותנו בפרסומות שנכנה אותן: מודעות קיץ.
    שימוש בהומור בפרסום מוכר לכל קוראי עיתונים, מאזיני רדיו, צופי טלוויזיה וגולשי אינטרנט. הסיבה: ההומור הוא מכשיר יעיל בפרסום – הוא מושך תשומת לב, הוא יוצר אמפתיה אצל הלקוח, הוא ממקד את תשומת לבו בנקודת המכירה העיקרית והוא נשאר זמן רב בזיכרון.
    טובי הקריקטוריסטים הישראלים עבדו לקידום מכירות של מוצרים ישראלים: רענן לוריא, פרידל שטרן, יוסף בס, קריאל גרדוש (דוש), דידי וצילה מנוסי, פרי ועוד…
    טובי המעצבים הגראפיים ציירו קריקטורות ושילבו אותן במודעות הפרסום שעיצבו. רבים לא חתמו על המודעות ההומוריסטיות והם נשארו בבחינת קריקטוריסטים אלמונים.
    הבאנו כאן דוגמאות אחדות משנות החמישים והשישים מתוך אוסף הומור בפרסום של יורם שמיר.

     

    גם אחרי פסח יש מכות: חום, שמש לוהטת, יתושים ושאר חרקים. עם מבחר של מוצרים והרבה הומור אפשר להתגבר

     

    מה יכול להציע מפעל לשוקולד בקיץ ? טבעות פרי – עלית מבטיח מרץ, שרירים , רעננות ועליזות- וכל זה כשהאף במרומים

     

    עונת הקיץ מזוהה אצלנו עם החופש הגדול. אוגוסט הוא התקופה הקשה ביותר: חודש- ללא- קייטנות. ידיעות אחרונות מציע פיתרון

    גלידה הייתה אמצעי הקירור הגדול של הקיץ לפני עידן המזגנים. תלמה וויטה מציעים לנו להכין גלידה בבית מ… אבקה.

    מאשל עד ברנדי היצרנים מנסים לשכנע אותנו שהמוצר שלהם יקרר את גופנו בקיץ הלוהט.

    שירותים מיוחדים לקיץ – קווי אוטובוס לחופי הרחצה ומכתב אשראי בנקאי לחופשה.